Inning Contributies

Geachte leden van de SV Petten (Voetbal, Handbal en Gymnastiek),

Kortgeleden zijn de jaarlijkse contributies geïnd. Wij snappen dat dit in deze onzekere tijd (dankzij Corona) misschien wat raar kan overkomen. Wij volgen in eerste instantie de richtlijnen van de desbetreffende sportbonden (KNVB, NHV, KNGU). Deze sportbonden adviseren de aangesloten clubs de contributie gewoon te innen. De reden hiervoor is dat de kosten van de clubs gewoon door blijven gaan en deze zelfs hoger kunnen uitvallen. Door de verplichte sluiting van de sportkantines hebben we hier als vereniging geen inkomsten meer van.

Wij zijn wel van mening dat we namens de besturen van de Voetbal, Handbal en Gymnastiek goed moeten kijken of we onze leden tegemoet kunnen komen als dit nog langer gaat duren. Daarom gaan we eind Januari (we hopen dat we dan iets meer weten) om tafel met de desbetreffende besturen.

Vriendelijke groeten,

bestuur sv Petten