Nieuws van het voetbalbestuur

Beste voetballeden,

helaas laat de herstart van de competitie nog op zich wachten. Op dit moment weten we ook nog niet of en wanneer dit wel gaat gebeuren.

We krijgen nu diverse malen vragen over de contributie van dit seizoen en ook hebben enkele leden de contributie nog niet betaald.

Het bestuur van de voetbal weet op dit moment niet hoeveel de vergoeding van de KNVB en Gemeente bedraagt.

Dit bedrag kan ook pas berekend worden na afloop van de COVID maatregelen.

Er is dan ook besloten om de vergoeding te verrekenen met de contributie van volgend seizoen (juli 2021-jun 2022).

Mocht je nog niet betaald hebben voor dit seizoen, vragen we je dit alsnog te doen. Mocht dit niet mogelijk zijn vragen we je contact op te nemen met het bestuur.

Je contributie niet betalen kan problemen opleveren met je speelgerechtigheid en/of eventuele overschrijving.

Voor meer info kan je altijd contact opnemen met één van ons.

Bestuur vv Petten

Martijn, Ron en Onno